torek, 31. januar 2012

Weird Fact about me {5}


* Movies can make me cry (like a little girl ;))*


Yes, I admit. Sad or extremely romantic movie scenes make me cry all the time. I can't help myself, I just cry. ;) M. is always checking on me when we watch movie, because this still makes him laugh after all those years. ;)  

+ New items in my Etsy shop - check them out: 

1 / 2 / 3 / 4



* Filmi me znajo spraviti v jok *


Priznam: raznorazne filmske scene me spravijo v jok - lahko je to izredno žalosten trenutek ali pa ekstremno romantično, čustveno dejanje, ki ni nujno žalostno. ;) Jaz jokam. :) M. me vedno sprašuje "A jokaš?" :)) Njega to še vedno spravlja v smeh, tudi po vseh teh letih. =)

+ Novi izdelki v moji Etsy trgovinici so: 

1 / 2 / 3 / 4




Pin It

3 komentarji:

  1. Oja, jaz tudi jočem. A si že pogledala film Hachi: A Dog's Tale? Porabiš vsaj en paket robčkov. ;D

    OdgovoriIzbriši
  2. @Biba he he - ženske pač, a ne? ;)

    @Mateja nisem še gledala tega filma ... sem ga pa "poguglala" ;) in trailer pogledla in ugani kaj se je zgodilo??? Še trailer me je razjokal!!!! Ojej ojej! Not good at all! :D Aja ma kdo kakšen robček? ;)

    OdgovoriIzbriši

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.