torek, 10. januar 2012

Weird Fact about me {2}


Weird (or totally normal) fact about me No. 2: 

* I have NO FAVORITE movie. Seriously - I don't. *

I LOVE watching them and I watched so many ... but I don't have a favorite one. And I hardly ever watch the same movie twice. I feel so weird when someone ask me: "Can you tell me which movie to watch?" And I don't know! I forget almost every movie title (if I watch that movie more than three months ago). That so dumb! :) 


Have a great day! 

M. 

|slo|

Novo dejstvo o meni je tuuu!! :) 

* Nimam najljubšega filma. Resnično nimam. Noben 'klasik' (ali ne-klasik) se ni še nikoli tako zelo zasidral v moj spomin, da bi lahko rekla, da je to moj najljubši film. *

Obožujem gledanje filmov in ogledala sem si jih že kar precej (tako v kinu kot doma). Ampak enostavno ni tistega za katerega bi lahko rekla, da je naj naj naj. Povrhu vsega pa še precej hitro pozabim naslove filmov in se počutim kot en tepček, če me kdo vpraša po kakšenm dobrem filmu. Jaz pa se nobenega ne spomenm! Včasih se niti ne spomnem, če sem film, ki ga nekdo omenja gledala ali ne. Pojma nimam. Potem pa sprašujem fanta, če sva ta film gledala ali ne. Ker itak 99% filmov gledava skupaj. ;) 

Novo dejstvo - čudno ali ne tako zelo čudno - objavim že naslednji torek. ;) Ne spreglej!! :)

+ Jutri pa za vas članice ustvarjalnega tima CRAFT-alnice že pripravljamo nov izziv. Časa za sodelovanje na trenutem izzivu ("Kraljestvo živali") imate še zelooo zeloo malo - le še do danes zvečer!! ;)

 
Pin It

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.