petek, 3. februar 2012

Who doesn't love Tommy??

Well I'm talking about Tommy Hilfiger - which Tommy did you have in mind? :) 


I liked - well I was slightly obsessed - with this particular boots from the day one! When I first saw them I knew I have to have them since they were so perfect and just what was I looking for! And then I completely forgot about them!! Weird, ha?? Well I did, and when I finally went to the store to get them - they were SOLD OUT!! Completely sold out!! Not even one pair left - not in my size, not in any other size! I was so depressed (pissed off - truth to be told)! 

We checked out all the stores that we could remember - NOTHING! And then at 8.45 pm (15 minutes before shops close) M. remembered one store that we completely forgot about it! I thought "no way that they have those particular boots - no way at all!!" Bur ... SURPRISE!!!! There they were!!! Only ONE left and the size ---- yes, my exact SIZE!!!! I could just jump over the roof at that moment!! So happy and so thankful to M. since he remembered that store! :)) So I don't even need to tell you that I bought them, right? ;) And almost 2 months after I still love them! And they came in such an amazing big box - with a magnet, so they are really safe in there and I won't have to worry about them when the summer comes! ;) 






You can check them out {:here:} 
They have them in three different colors - so you can choose your favorite one. I have mine in Black. :)

***

+ Tomorrow it's time for my new My life ... [according to instagram] post. So don't miss it and if you want to check out my previous My life ... [according to instagram] post go {here} and enjoy few a lot Instagram pictures. ;)

Have a beautiful weekend, 
Manuela

 Škornji -- uff to je čisto neko posebno področje, če se mene vpraša. ;) Idelane najdeš le na vsake toliko - nikakor ne vsako sezono. No vsaj pri meni je tako. Ali so mi res všeč ali pa me moti že najmanjši del, ki ni takšen, kot bi jaz rada da je. ;) 

In ko zagledaš nekaj kar te očara na prvi pogled in veš da je to to - potem je definitivno pametna poteza, da to tudi kupiš, a ne? Ampak kaj pa če vmes malo pozabiš na to in ko se končno le spomneš. da bi bilo pametno it v trgovino in kupiti to stvar, tega nikjer ni več????? Točno to! Nantanko tako je zgledalo vse skupaj pri meni. Vidim škornje, ki so mi všeč. Ok, vmes se dogaja toliko stvari, da malo pozabim na njih. Se ponovno spomnem, da bi jih bilo fino kupiti in pridem v trgovino tam pa šok!! NI jih več!!! NOBENIH!! Niti enega takšnega modela, v nobeni številki!! NEEE!! Ampak si mislim, ok pač jih tukaj nimajo - ampak saj je še veliko Transportov naokoli. Vmes pogledam še na njihovo spletno stran - šok št. 2! Tudi tam jih ni več! Ojej v tem trenutku me je pa že malo grabila panika! M. me potolaži, da jih imajo sigurno v Emporiumu ... NOUP!! Nimajo!! Tega modela ne! 

In potem ob 20.45 (15 minut prej, ko se zaprejo trgovine) JIH KONČNO NAJDEM!! Zahvala gre seveda M., ker se je spomnil na Transport Select, ki jih je imel - še zadnje in še to v moji številki!! Slab začetek, dober konec pravijo. ;) 

In tako jih, že približno dva meseca po nakupu, še vedno OBOŽUJEM in so definitivno vredni svojih evrčkov. ;) Noranjost, zunanjost - dodelano v nulo bi lahko rekli. ;) Celo za škatlo se pri Tommy H. potrudijo saj je na njej magnet, ki omogoča idealno zapiranje in tako me ne bo skrbelo za njih tudi med poletjem. ;) 

Fotografije si lahko ogledate zgoraj, lahko pa tudi obiščete eno izmed strani, ki jih prodaja (imajo jih v treh različnih barvah) po trenutno znižani ceni in si jih naročite, če so vam všeč! :) Meni definitivno so! ;) 

Naprodaj so medrugim tudi {:tukaj:} 

***
+ Jutri vam pokažem nove slikice v sklopu mojih objav My life ... [according to instagram]. Če še niste videli prve takšne objave (in kupa slikic) pokukajte {sem}.

Preživite kar se da lep vikend in se beremo že jutri. :) 
M.


Pin It

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.