torek, 14. februar 2012

Weird Fact about me {6}


* One day in a music school *


I spend exactly ONE day (one hour) in a music school when I was around 8 years old. :) I wanted to play piano so so much and my mum send me to a music school. And it was horrible!! I mean that teacher had no feeling for those a bit more shy children {me} + he threaten us if we don't know this and that until next time he will lock us in (a class), so I just wanted to get out of there!! And I did. And never come back. ;)) And I don't regret it, since I realize playing music is not my thing. At all. :)


* En dan v glasbeni šoli *


Natanko en dan sem preživela v glasbeni šoli. ;) Seveda - ne cel dan, ampak eno šolsko uro kolikor je trajalo prvo srečanje. Klavir je bil moj sanjski inštrument, ko sem bila stara okoli 8 let. In me je mami vpisala v glasbeno šolo. Vendar se ni izšlo najbolje, ker je bil učitelj totalni antitalent za otroke - sploh za nas, ki smo bili malo bolj prestrašeni ob prvem obisku. Njegov sistem je bil namreč: če do naslednjič tega in tega ne boste znali boste ostali zaprti v razredu dokler se ne naučite. Totalno zgrešen pristop, ki ne vedno povzroči učinka, ki si ga je nekdo želel. Marsikdaj namreč rodi odpor in nepotreben strah za otroka, ki se še ne more braniti. 
In sem šla ... in se nikoli vrnila. ;) Mi je bilo kdaj žal? Niti ne, ker sem ugotovila da to ni zame. Mi je bilo namenjeno pač nekaj drugega. ;) 
Pin It

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.