nedelja, 5. februar 2012

Happy Birthday, my sweet lady!



If you own a dog (and if that dog lives with you inside your home) you can relate to the felling that that dog is not just a pet for you. He or she is part of your family. That little (or big ;) "thing" loves you unconditionally and trust you that you will take care of him/her no matter what. And if someone can't understand how a human being can love a pet with all his/her heart ... you should go elsewhere. No seriously - if you don't like animals we don't like you.  ;) Simple as that. 

I read somewhere one statement that I can completely relate to: "If I had a nickel every time my dog made me smile, I would me a millionaire." And as I sad before - if you love your furry friend you know what I'm talking about. 

So today was super special day for our family. The youngest member of our family just turned TWO!! I talked about her first birthday one year ago, and if you missed it go {:here:} and check it out. 

And I sure need to share some photos with you, so that you can see our little growing up. ;)



Vsi lastniki kakršnekoli živalce, ki živi z vami znotraj vašega doma se boste verjetno strinjali, da se zelo hitro odnos lastnik - žival izjemno poglobi in da ta žival ni več le žival, ampak družinski član. Drugače enostavno ne gre.  Ljubezen tega posebnega malega ali velikega družinskega člana do ostalih (dvonožnih) prebivalcev vašega doma je najbolj čista in nepogojena ljubezen. Računa na vašo skrb in da boste vedno naredili vse kar bo on / ona potreboval in da mu ne bo nikoli nič manjkalo. In če imate nekoga radi, to dejansko tudi počnete. Brez znanih stavkov "ne da se mi," "pa ne zdaj no" in podobno. Vse to enostavno zgine. Če imate srce na mestu, seveda. ;) In verjemite mi, da ljudem, ki ne marajo živali ne gre kaj preveč zaupati. V naši naravi je, da smo čuteča bitja in skrb za druga bitja je primarna. Vsaj za vse pozitivne ljudi - pa kakorkoli si vi to razlagali. ;) 


Nekoč sem nekje prebrala čudovito misel, ki jo marsikdo vzame za svojo. Pravi, da če bi imel en kovanček za vsakič, ko me je moj pes spravil v smeh, bi bil danes že milijonar. A si lahko predstavljate sploh kaj lepšega? :)


Današnji dan ni bil navaden dan za našo družino. Naša najmlajša in najmanjša članica je praznovala svoj drugi rojstni dan! :) Pomemben dogodek, vam povem. ;) Lani sem pisala o njenem prvem rojstnem dnevu in če si želite obuditi spomin je treba samo pokukati {:sem:}.


Pred tem pa si lahko pogledate nekaj fotografij naše male miške - vse od nekaj mesečne male pikice pa da 2 letne žabe, ki ve kaj hoče in ve kaj mora storiti, da to tudi dobi. ;)

This photo was taken (I think) next day when we brought her home: 


Little miss sunshine {and me}: 



Summer - enjoying her little boat: 


Tired after being a sailor: 


Her 1st birthday: 


This happened while I was cleaning my closet: 


She wants a WALK!!! NOW!!! :) + you can see one of her many toys - mr. hedgehog. 


Well here we were just messing with her a little bit. :)



Did I mention she LOVES to cuddle?? No?? Well she does! She could be on your lap whole day long. She won't mind. ;)



Hello Kitty is her friend. :) 



Out snow princess. :) Who would guess she would love snow sooo much? She loves to run in it and EAT it, so we have to be extra careful sometimes so she doesn't eat it to much. ;) 


So HAPPY BIRTHDAY little miss silly and I just hope we will spend a loooot of happy years together. By the way if there's a drug that can keep you dog alive for lets say ... 60 years or so ... I'm so buying it! ;) Because she's just the best friend you can possibly have. 

And thank you for being so cute, since the other day one lady stopped us (while we we on our walk) and she couldn't take her eyes (and hands) off of this little bug. And before she left she said to me: "Ohhh you can't even imagine how you just made my day." And believe me - she made my day too, such a positive lady with such a great and loving attitude towards animals. We need more people like that! 

So this is all from me, see you tomorrow! :)

M.


Pred dnevi sva srečali eno gospo, ki se je ravno vračala iz pohoda (skupaj z drugimi pohodniki) in ko je srečala Luno se je ustavila in se nekaj minutk igrala z njo. Obe sta uživali in gospa se je tako nasmejala, da si je zagotovo podaljšala svoje življenje za kakšen dan ali dva na ta račun. ;) In na koncu je rekla Luni: "Ko bi ti vedela kako si mi zdaj polepšala dan! Super si!" In takšne sončne ljudi je vedno čudovito srečati, ker tudi tebi polepšajo dan s svojo fantastično energijo! Z Luno ni torej nikoli dolgčas. ;) 

Uživajte do jutri, ko se spet beremo. ;) 

M.


Pin It

2 komentarja:

  1. Vse najboljše tvoji kosmatinki! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I love your dog! I've always wanted a pug. :) Dogs definitely are family members, not just pets. Great post!

    teaandbubbly.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.