četrtek, 8. december 2011

MOLESKINE - Legendary notebooks

I recently purchased some Moleskine cahiers Weekly Diary / Planner and I will give them new "look," since their original look is pretty boring, don't you think so? :) So if you would like to have one of those (as a preorder) - let me know! Let me know which are your favorite colors, do you like it more girly or not, would you like to have a lot of embellishments on it or should I just keep it simple.  And I will then work on all your desires and make it happen! 

So write me an email and we can talk things over. :) 
info@manuela-s.com

Weekly Diary / Planner: week-a-page, 9x14cm = 3.5x5.5 inch, 96 pages, acid-free paper, inner pocket

This thing is super amazing since you have so many useful stuff in there:
- all your personal data (name, e-mail, business address, family doctor, blood group, passport valid until?, driver's licence valid until?) - you put all these things in there and you won't forget it! 
- international holidays in 2012 for 44 different countries
- calendar for 2013
- place to put your travels planning and travels memo in 
- time zones
- dialling codes, internet tld, plate codes
- measures & conversions (for lenght, area, capacity, volume, weight, temperature, speed)
- international sizes
- you even have a ruler in it :)
- 5 blank (striped) pages at the end for all your thoughts and notes 
- in calendar there are also phases of the moon

So if you would like to have one, "fully dressed" by me - just let me know! :) 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Pred nekaj dnevi sem kupila par Moleskinovih dnevnikov - planerjev - koledarjev za leto 2012. In ker so precej enolični, je bil moj namen že od vsega začetka, da jim dam novo preobleko in jih tako naredim ekstra osebne (kar sedaj na žalost niso, saj so platnice povsem prazne). 

In če si želiš imeti čisto svoj Moleskine tedenski planer oz. dnevnik mi piši in se dogovorimo o vseh podrobnostih - kakšne barve naj bo končni izdelek, ali naj bo na njem polno raznoraznih dodatkov ali pa si želiš preproste preobleke, ki bo odraz tvoje osebnosti. Sprejemam vsakršne želje in predloge, zato pohiti in mi pošlji sporočilo, da se čimprej dogovoriva kako naprej in v katero smer naj gre moje ustvarjanje. 

Piši mi na: 
info@manuela-s.com

Planerčki izgledajo takole: 

En teden = ena stran (začne se s ponedeljkom), 9x14cm, 96 strani, papir je brez kislin, ima pa tudi notranji žepek kamor si lahko pospravite kakšen pomemben listek ali kaj podobnega. :) 

Poleg tega pa znotraj njega najdete še veliko čudovitih in uporabnih strani: 
- na drugo stran lahko zapišete vse svoje podatke (od imena, do telefonske, naslova, imena družinskega zdravnika, ime vaše krvne skupine, datum veljavnosti vašega potnega lista in vozniškega dovoljenje, itd.). Vse to in še mnogo več - da slučajno česa ne pozabite! ;)
- državne praznike za 44 različnih držav (med njimi je tudi Slovenija, Hrvaška, itd.)
- koledar za leto 2013
- prostor kamor zapišete svoje potovalne plane in zapiske
- zemljevid z različnimi časovnimi pasovi
- pretvorbe merskih enot (pa tudi temperatur, hitrosti, ipd.)
- mednarodne velikosti oblek in čevljev (za moške in ženske)
- celo ravnilo (cm in inči) najdete v njem
- na koncu planerja najdete tudi 5 praznih listov (črtastih) kamor lahko zapišete vse svoje misli, ideje, predloge, nasvete, itd. 
- v koledarju so skozi celo leto označene lunine mene, tako da ne boste nikoli v dilemi, če bo koga "luna trkala" ;)

Torej vse to in še več! :) Moleskine je res ena čudovita zadevščina in še lepša bo, če bo dobila zunanjo podobo, ki bo odraz osebnosti nekoga, ki ga bo znal ceniti! Piši mi in obljubim, da se bom potrudila za fantastični končni izdelek! ;) 



Pin It

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.