nedelja, 25. december 2011

Are you OK?

Hi there!

I just want to make sure that everybody is ok on this beautiful holiday, that you didn’t eat too much and that you all get what you want from dear Santa. :)

I mean let’s face it: no matter how much people talk about the fact that Christmas should be something much more spiritual than materialistic, and that we should enjoy that day with people we love the most … well after you do that – you have some deep (I mean REALLY deep thoughts about Christmas) + you eat some yummy things + you spend all day with your loved ones + you eat some more yummy things + you watch some we-all-know-what-is-going-to-happened-next Christmas movie … YOU ARE ABSOULETLY READY TO OPEN SOME CHRISTMAS GIFTS! ;)

So I will show you some of my Christmas gifts in this upcoming week and if you fell like you should start a new diet today … well it is Monday tomorrow … and Mondays are always great to start something new. But you know what am I going to do tomorrow? I will most likely eat some delicious cake. ;) Diet is just not good for me. I don’t like her and she don’t like me, so we avoid each other. ;)

ENJOY!

Wishing you all the best,

Manuela

*********************

Rada bi se samo prepričala, da smo še vedno vsi živi in zdravi. Da se niste izgubili kje med goro nabasanih krožnikov ali pa med darilnim papirjem, ki je ostal od daril, ki jih je Božiček spustil skozi dimnik. :)

No ja sej je zanimivo poslušati debate o tem kako Božiče več ni to kar bi moral biti, da smo postali preveč materialistični in tra-la-la-la-la! A si kdo upa rečt “Ne jaz pa ne maram daril. O ne, to pa ni zame. In zelo nerad vidim srečne obraze ljudi, ko odvijejo darilo in ugotovijo, da sem jih odlično poslušal skozi vse leto in sem zato točno vedel kaj si želijo in jim to tudi kupil (ups, Božiček je kupil naredil). O ne, to ni zame.”

Jaz enostavno ne funkcioniram na takšen način. Darila so zato da se dajejo. Božiček je zato, da nam kaj prinese. :D Zaradi tega nisi nič manj ali bolj poduhovljen. Če pač si takšen (da razmišljaš o določenih stvareh) boš takšen bil z darili ali brez njih. Če pa nisi, ti pa zagotovo prazen prostor pod smerkico (brez daril) ne prinese novih prebliskov in ne postaneš zaradi tega nič bolj duhovno naravnan. Zato vam priporočam, da se vsak ravna po svoji vesti. In če pač daril ne potrebuje, naj jih prinese meni! ;) Se bom zelo poduhovljeno zahvalila. :D

Tako, da ljudje imejte se radi. Z darili ali brez.

p.s. Da ne bo pomote: tukaj ni tekla debata o tem ali je prav da zapravite 500€ za božične nakupe ali ne. Nikjer nisem označila vrednost božičnih daril. Sama vrednosti ne ocenjujem po “trgovinski” lestvici, ampak po tem koliko je nekdo razmišljal o tem darilu, me je poslušal skozi leto in mi je podaril to kar sem enkrat mimogrede omenila, si je vzel čas in nekaj naredil sam, … vse to in še mnogo več.

In ker seveda vem, da vas zanima kaj je mene letos čakalo pod smrekico, bom v prihodnjih dneh pripravila objavo s hitrim pregledom daril in morda še česa. ;)

Bodite svoji in uživajte še naprej,

Manuela

Pin It

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.