petek, 27. julij 2012

This is one of the reason ...

... why I do what I do 


I know it hard to understand for some people why I decided to do what I do. Creating Jewelry! Come on! That's not even a profession ... but it is. For me it is. More than just a job. It means everything to me and no matter how much you try not to take those comments seriously ... they get to you at some point or another. 

But it gets easier. And small thing make it even more beautiful that you ever imagine it can be. 

I received an email with this special order. K. wanted to know if I could make her idea come to life - special ring for her and her sister. No problem! I'm always ready to face a new challenge. And there wasn't a challenge (so far) that I couldn't win. So bring it on, if you have something special on you mind. :) 

She wanted Perfect ring. Literally Perfect! ;) One in red and one in green color. And Roger Federer logo was the whole point of these two little babies. 

My design: 
Rings in action: 



They were so kind and send me these beautiful pictures! I was super duper happy about it! ;)




And you know what?? That's not all! They went really beyond everything I ever expected from someone I don't even know in person - we just "know" each other because of my Jewelry!

They send me this cute postcard from Wimbledon: 




Note said: Rings are beautiful, Federer even more. Thank you :) 

I think I died that day and went straight to heaven. ;) 

So THANK YOU again, lovely ladies. You made my month (not just a day). ;) 


To je eden od razlog ... zakaj počnem to kar počnem !


Zavedam se kako težko je nekaterim dojeti kaj počnem v svojem življenu. Kako sem "zavrgla" varno prihodnost in se posvečam nečemu kar nima prihodnosti. Svoje znanje in trud vlagam v NAKIT! Mislim - NAKIT! A je to sploh lahko služba?! Zame je lahko. Priznam, pa da to ni za vsakega. Je plavanje proti toku in ne glede na to kako se trudiš, da si ne jemleš k srcu vsakega dvomljivega komentarja ... normalno, da te prizadenejo.

Ampak z vsakim dnem je lažje. Z vsakim dnem ljudje bolj cenijo tvoje delo in se začenjo zavedati, da vse skupaj ni bila le muha enodnevnica. 

Potem pa so tu še te male stvari, ki polešajo ne samo dan, ampak lahko tudi cel teden, mesec, leto. Dejansko delujejo tako. 

Že nekaj časa nazaj sem prejela poseben mail, v katerem me je K. spraševala če je možno naročiti prav poseben prstan. Takšen kot si ga je ona zamislila. Seveda!! Še ni bilo naročila za katerega bi rekla "Joj tega pa ne znam / ne morem narediti." Sprejmem vsak izziv in se ga lotim z vso svojo vnemo in znanjem, ki ga premorem. 

Želela je prav poseben prstan. No dejansko dva prstana - enega zanjo in enega za sestro. 
Pogoj je bil napis "Perfect" z logotipom Rogerja Federerja. Eden v rdeči in drugi v zeleni barvi. 

Nastalo je tole: 


In končni izgled:



In najboljše od vsega?? Fotografije niti niso vse kar sta mi poslali! Še večje presenečnje je prišlo po pošti! KARTICA iz Wimbledon-a!! Aaaaa!!! Po moje se mi je čeljust raztegnila do tal, ko sem jo videla! Tako čudovitega presenečnja pa res že dolgo ne. 



Napisali sta: 


:) 

HVALA vama še enkrat! Ni je besede, ki bi lahko opisala moje navdušenje nad vsem kar sta naredili! Res sta fantastični! :) 

Bodite lepo in imejte se radi, 
M.


Pin It

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.