petek, 13. julij 2012

Friday 13th


Petek 13. je!!! Aaaaa! 

Ampak mi se ne damo in bomo s skupnimi močmi poskrbeli, da bo kljub tej (menda) nesrečni številki, današnji dan kar se da lep!
In morda vam ga lahko malenkost polepšam tudi sama! 

Vsa naročila oddana DANES (na petek 13., do 23.59 ure) bodo nagrajena!

In kakšna bo nagrada? 

UHANČKI! 

Tako je! Prav vsako naročilo sprejeto danes, prejme uhančke. 

Če boste svoje naročilo oddali preko moje Etsy trgovinice, mi prosim napišite v sporočilo prodajalcu besedici "petek 13." tako da bo jasno, da si želite brezplačnega darilca in da poznate današnjo posebno ponudbo. ;) 

Za vsa morebitna vprašanja sem vam na voljo:
- na mail-u: info@manuela-s.com


Hi there! 

It's Friday 13th!  Hope you're not too scared. ;) 

Well I decided to make it a little bit better for you and give you one special little gift. 

Every order you make today (go check my Etsy shop) will bring you FREE EARRINGS!
Yes, that's right. You make an order (before midnight) and I will give you earrings. 

Just make sure to include this message in to note to seller: "Friday 13th" 
And I will make sure you'll get brand new and gorgeous earrings! :)

If you have any question for me you can send me an email to: info@manuela-s.com
Will be glad to help you out with anything. 

And now HURRY if you want to catch your chance! ;) 

Have a wonderful Friday 13th. 

M.

Pin It

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.