sobota, 8. september 2012

Do you dare

I had this beautiful necklace in my mind for so long time and it finally came true - well I make it come true, otherwise it would still be just and idea. I wanted to create this chunky, big statement necklace and I made it! 

It looks so good if you ask me! And yes - it's impossible for me to be objective about it. ;) 

So at the moment two finished pieces are in neon pink (fabulous!) and sparkly blue colour (amazing!). But I have more colors on my desk so you'll be soon able to see what have I prepared for you. Can't wait to show them all to you!!! So exciting!! :)

Že precej časa sem imela v mislih prav določeno verižico. Kako mora zgledati, kakšne barve bo in vse to. Videla sem jo že, le narediti jo je še bilo treba. In končno se je zgodilo tudi tole!

Če mene vprašate (seveda je nemogoče, da bi bila povsem nepristranska in lažno skromna) mi je verižica NORO VŠEČ!! Točno to kar sem si zamislila sem tudi uspela narediti! To se ne zgodi vedno ... tisti, ki radi ustvarjate zagotovo veste, da marsikaj v glavi zgleda povsem drugače kot končan izdelek. 

V tem trenutku sta končani dve verižici - ena neonsko roza barve (fenomenalna barva!) in druga modra (tako lepa barva, da jo je užitek gledati!). Imam pa na mizi še nekaj novih barvnih kombinacij in komaj čakam, da vam še tiste pokažem. 

Pozor: Prednaročila za takšne verižice ŽE sprejemam. Vsi tisi, ki si ni želite čakati, da bodo končno objavljene v moji Etsy trgovinici, mi lahko pošljete mail (ali me poiščete na Facebook-u) in si jo zagotovite še pred vsemi ostalimi. Na voljo vam je katerakoli barva - kar si zamislite lahko naredim! Kako fajn, kajne? ;) 




This necklace style is not for everyone - you have to dare it to wear it! Because if you're going to wear it, be prepared to be notices wherever you go! This is statement piece of a Jewelry and women wearing it, will be special too. 


I do except PREORDERS on this necklaces, so if you would like to have one and don't feel like waiting for me to list it in to my Etsy shop, please feel free to let me know  (my email address can be found behind the "contact" button - top of this page). 


Have a lovely day, 
M.

Pin It

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.