torek, 3. april 2012

Weird Fact about me {10}


*I hate sport!* 


I hate sport and no matter how much I try to love it, I just hate it more and more. So I am just happy to have good gens, because otherwise I would probably weight 100kg+ (220 pounds+) and I won't be able to shop on children department anymore. :) 

My dad and M. love running and cycling and they are so depressed that they aren't able to made me loving it too. :) M. tries to convince me from time to time to go running with him and I sometimes say yes, but when the time comes to go out for a run ... I stay at home. :) Doing something "much" more important or I just go with him to the football/athletic stadium near home and I sit down on the tartan track and watch him running (+ making him laugh with my silly comments). 

♥     ♥   ♥     ♥  

*Šport - NEEE NOO!* 



Ne maram nobenih športnih aktivnosti. Sploh skupinski športi - blah.  Še dobro, da imam takšne gene kakršne imam, ker drugače bi bila moja teža popolnoma drugačna in se sigurno ne bi več mogla oblačiti na otroškem oddelku. ;) 

M. in moj oče sta oba športna navdušenca (tek & kolesarjenje) in sta marsikdaj čisto obupana, ker si želita še mene spraviti na svojo aktivno stran, pa jima ne gre. Vsaj ne v takšni meri, kot si onadva želita. Saj na kolo še grem, samo pod mojimi pogoji in po poteh, ki so meni všeč. 

M. me na vsake toliko časa želi prepričati, da bi šla skupaj tečt. Pa obljubim, da bom šla (itak že takoj oba veva, da ne bo nič iz tega) in ko pride trenutek, ko bi treba it ... moram jaz "nujno" doma nekaj naredit in nimam časa. Ali pa grem do stadiona, se usedem na mehko tartan progo in čakam, da on odteče svoj trening, da greva potem lahko domov počet kaj bolj zanimivega (gledat Dr. Housa naprimer :))). 

Pin It

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.