sreda, 18. april 2012

CRAFT-alnica #54

CRAFT-alnica je spet med vami z novim izzivom. :) 

Tokrat je bil izbor teme moj in po dobrem premisleku sem se odločila za "ČRTE."


Odločila sem se za preprost videz in enostaven dizajn, ki je primeren predvsem takrat, ko potrebujete nekaj za nekoga "resnega, odraslega, ..." in ne morete uporabiti na primer Whiff of Joy ali pa Magnolia štampiljk. ;) 


3 male vrtnice, 2 različna scrapbook papirja, nekaj šivanja, 4 pol perle in napis. To bi bil hiter povzetek opisa moje tokratne čestitke. :) 

Zmagovalka izziva pa si bo prislužila ljubke mini Paisley uhančke iz moje Etsy trgovinice.  


Sodelujte torej na tokratnem izzivu, pokukajte pa tudi k Simoni, Lili in Janji ter preverite kaj so lepega ustvarile. ;)

♥     ♥   ♥     ♥  

Hello my dear friends! 

CRAFT-alnica is here with a new challenge! It was my turn to pick up a theme and I decided to go with "STRIPES." I love all sort of stripes, so it was fun choosing perfect scrapbook paper for this job (since I have so many of them - especially with stripes!). 

I went with this, bit more serious type of a card and I like it. It's so plain and at the same time it's enough of everything on it. 


And one lucky winner will receive these cute little Paisley earrings from my shop. 


Have a nice day and see you soon! 

M.

Pin It

1 komentar:

  1. Zelo preprosta, a zelo lepa in res primerna za vsako priložnost!
    Tudi uhančki so čudoviti :-))

    OdgovoriIzbriši

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.