ponedeljek, 17. oktober 2011

Coming up ...


1. I received two blog awards in which I have to share 7 and 10 truths about myself. Uff this will be hard. But I will do it - so check it out - This week!

If you are interested in my last "Truth about yourself award," go and check it out ::here::.

2. Wordless Wednesday - we had the most beautiful Sunday yesterday, so you just have to check out some pictures that will be on this Wednesday. 

3. Winner of my Special GIVEAWAY will be announced on THURSDAY! Don't miss it. 

4. Show some Etsy Love: I will show you some great Etsy items and you will fall in love with them! ;) 

5. ManuelaS on Etsy: I was really busy with new Jewelry in the past few days, so go and visit my Etsy Shop for new Items. 

6. This should be all but, I mat add some other post in there too. So don't be a stranger and visit me again soon. 

xo
Manuela



1. V zadnjem času sem prejela 2 blog nagradici in naloga obeh je, da z vami delim nekaj resnic o sebi. Ena pravi, da mora biti teh resnic 7, druga pa da kar 10. Ker bi bilo 17 resnic naenkrat občutno preveč, bom ta teden poskušala zbrati 7 ali 10 primernih za objavo. Ostale pa sledijo kmalu. ;)

Če vas zanima zadnjih 7, ki sem jih delila z vami v Juliju pa si jih lahko ogledate - tukaj.

2. Wordless Wednesday: Za mano je čudovita nedelja, kje točno sem jo preživela pa izveste, če pridete na ogled tega bloga v sredo. ;) 

3. V četrtek bo objavljen zmagovalec / zmagovalka "Giveaway-a," ki poteka na mojem blogu. 

4. Show some Etsy Love: Obeta se nam veliko čudovitih Etsy izdelkov. Le kakšna bo tokratna tema?? ;) 

5. V zadnjem času sem veliko delala na novem nakitu, ki bo sedaj postopoma polnil "poličke" moje Etsy trgovinice. Zato pokukaj vsake toliko tudi tam, ker bo veliko novega in predvsem zanimivega.

6. To je na kratko to - ampak zna se zgodit, da bo na mojem blogu še kaj zanimivega, poleg vsega navedenega. Pustimo se presenetiti ... ;) 

Manuela 
Pin It

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.