ponedeljek, 6. september 2010

Skrinja zakladov

Želite osvojiti prav posebno skrinjo zakladov??

Do skrinjice zakladov, ki sem vam jo predstavila v eni izmed starejših objav (klikni tu) lahko pridete čisto preprosto. Vse kar potrebujete je Facebook in par klikov. :)

Treasure_box_mini5

1. Pojdite na Facebook stran Manuelina ustvarjanja

2. Postanite oboževalci strani (če to slučajno še niste)

3. Pošljite vabilo svojim prijateljem in jim predlagajte, da postanejo oboževalci moje Facebook strani (na desni strani najdete povezavo “Priporoči prijateljem” in s klikom na njo povabite prijatelje)

4. Na zid ali na e-mail manuelina.ustvarjanja@gmail.com mi napišite kolikim prijateljem ste poslali vabila

5. Kmalu (bodite pozorni na urico spodaj in ob strani, ki odšteva preostali čas) izmed vseh vas (ki boste to storili) izžrebam nekoga, ki bo osvojil leseno skrinjico zakladov in morda vanjo tudi kakšen zakladek skrijem, tako da bo presenečenje še večje :))

Skrinjico bom poslala kamorkoli na svetu, zato lahko sodelujete tudi tisti, ki ne živite v Sloveniji.

Vsa vprašanja, ki se vam morda porajajo mi pošljite na manuelina.ustvarjanja@gmail.com!

**************************************************************

Would you like to win this special treasure box??

You could easily win this treasure box, all you have to do is:

Treasure_box_mini5

1. Become my “fan” on my Facebook page (~click here~)

2. Send an invitation to as many friends as you like and recommend them to also become fans (Click on Suggest to friends under my profile image)

3. Write on my wall or on my e-mail: manuelina.ustvarjanja@gmail.com how many invitation have you send out

4. I will then randomly pick someone who will win my treasure box and I will also hide some real treasure in it so don’t hesitate and follow my simple rules “how to win this box” I promise, you won’t be disappointed :)

*If you have any question please send my an e-mail to manuelina.ustvarjanja@gmail.com

I will ship worldwide!! :)

Na tej urici lahko spremljate koliko časa še imate do zaključka žreba. :)

 

**************************************************************

NE SPREGLEJTE tudi brezplačne “vstopnice Happy birthday,” ki jo lahko še vedno downloadate oziroma pretočite :) TUKAJ!

NE POZABI: Vesela bom, če boste uporabili moje “vstopnice,” prosim vas le, da ko objavite izdelek z mojo “vstopnico” objavite tudi povezavo na moj blog in/ali napišete da je “vstopnica” mojih rok delo. ;) HVALA.

POVEJTE SVOJE ŽELJE!

Imate priložnost prišepniti mi svoje želje! Ne kakršnekoli želje, ampak samo te, ki se tičejo “vstopnic.” Vsi se zavedamo, da je slovenskih napisov, ki bi jih lahko uporabile pri svojem ustavrjalnem delu zelo malo oziroma bolje rečeno jih sploh ni. Sporočite mi svoje želje KAKŠNE NAPISE BI ŽELELE IMETI in poleg svojih idej bom upoštevala tudi vaše, ter izdelala nekaj novih “vstopnic”. Seveda ni nujno potrebno, da so vaše želje izražene v slovenskem jeziku, predvidevam pa, da si ravno tega marsikatera najbolj želi. :) Torej svoje želje in zamisli mi prišepnite spodaj med komentarji ali pa na e-mail naslov manuelina.ustvarjanja@gmail.com

Pin It

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.