nedelja, 11. marec 2012

My confession

Ok, this isn’t such a big deal (since I’m pretty sure that a lot of people do this same exact thing) but whatever … I don?t know why, but I feel so bad about it sometimes.

You are probably asking yourself “what the heck is she going to write down now?!”

Well I regularly shop in children section … still … and I am more than 20 years old. I do shop (most of the time) in woman section, but I fit in all children sizes too (obviously not in size for 8 years old child – I do need a bit more “grown up” clothes).

And this Friday – when we went shopping (AGAIN, please don?t hate me – you know how much I LOVE shopping) I bought a dress, a blouse and two pairs of ballerinas on children department. And everything looks so great (adult) – I don?t have any cartoon characters on it or something like that. I did try to find pictures on web, but had no luck with it. But I promise I will show you those things when I’ll wear them.

Last year I also bought few summer things (dresses, jumpsuit, trousers) and they were my absolute favorite summer thing to wear. So easy and light! Perfect for hot summer walks with Luna!

So this is my confession … but don’t expect from me to stop doing it. I’ll for sure do it again, because I like it. :))

         

MOJE PRIZNANJE

Ok, to verjetno niti ni tako zelo pomembno priznanje – glede na to, da veliko ljudi to počne, najbrž niti nisem tako zelo osamljen primerek. Ali pač?? ;)

No pa dajmo … redno nakupujem na otroškem oddelku. Tale *redno* pomeni – da v vsaki sezoni kupim vsaj par kosov na otroškem oddelku + seveda še veliko stvari na oddelku za “tavelike” ljudi. :) Seveda se ne tlačim v obleke namenjene 5 letnemu otroku (nisem anoreksična niti približno, da ne bo pomote), ampak oblečem tiste namenjene 14 (včasih 16) letnim deklicam. Številke so ravno pravšnje zame – prednost tega, da ti je mati narava namenila le nekaj več kot 160 cm v višino. :)

In ta petek – priznam, spet sem bila v trgovini; ne morem si pomagati!!!! – sem spet zašla na otroški oddelek. Jaaaiiiksss! Napaka!! Ker imajo toliko lepih stvari, da se jim težko upreš. In je z menoj domov romala ena oblekica, pa ena srajčka in dvoje balerinke!! Aleluja za otroški oddelek, ki me je tako dobro opremil! :)) Po tem sem nehala gledati, ker bi 1000% našla še kaj. Pa sem se uprla in uspešno prišla do blagajne le s parimi kosi. ;) Napredek je očiten!

Kaj točno sem kupila vam žal še ne morem pokazati, ker fotografij teh izdelkov (še) ni (ali pa jih sploh en bo) na spletu. Ne vem. Očitno jih bom morala sama poslikati in vam jih pokazati. Saj bi že danes, pa je vse v pranju (razen čevljev, seveda).

Lani sem kupila kar nekaj čudovito lahkih poletnih izdelkov (na otroškem oddelku seveda) in nosila sem jih dobesedno celo poletje! Kljub ne-vem-kolikim-ogromnim številom poletnih stvari, sem jaz hodila naokoli (doma in na sprehodih z Luno) oblečena v ene in iste (otroške) obleke. Stvari naredijo tako zelo lahke, da niti ne veš da jih nosiš – in to je to kar jaz cenim, ko je zunaj +45 stopinj ti pa se veselo sprehajaš s psom naokrog. ;)

Tako, to je moje priznanje; ki pa ne pomeni, da se bodo stvari spremnile. Niti približno. Jaz in en kup deklic iz vrtca bomo še vedno tu pa tam isto oblečene. Samo malo lažje mi je, sedaj, ko vsi to veste. :)

Imejte se radi,

M.

Pin It

1 komentar:

  1. If you can fit in it, you should buy/wear it!

    I'm the same age too and I can fit in some of my little sister's clothes/shoes lol

    OdgovoriIzbriši

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.