sobota, 6. december 2008

Pofočkana! / I was tagged!

Najprej od BojeMoje oz. Simone potem pa še od nekaterih drugih blogeric. In sedaj me čaka zelooo težko delo. Povedati 7 naključnih resnic o sebi. Ojej...naj razmislim malo. smilie_denk_44.gif

1. Zelo sem navezana na ljudi okoli sebe. Ko mi je težko vem, da lahko računam na njih in resnično ne vem kaj bi počela na tem svetu brez njih. :)

2. Obožujem pico! Njami! Težko da mine kakšen teden, da je ne bi vsaj enkrat jedla. smilie_essen_147.gif

3. Moja največja nečloveška:) ljubezen je nakupovanje! Uff lahko hodim cel dan gor in dol po trgovinah in zapravljam evrčke kot za stavo. Najraje kupujem čevlje in za njih resnično zmečem kar precej denarja, ker mi jih nikoli ne uspe kupit izpod 50€. smilie_shop_026.gif

4. Ne marm ljudi nabitih z negativno energijo in se jih izogibam na velliiikkkkoooooo! Ker njihova negativnost jemlje meni vso pozitivo, tega pa ne dovolim nikomur. smilie_wut_096.gif

5. Na človeku (pa ni važno katerega spola je) najprej opazim čevlje in roke. Oboje mi že takoj ogromno pove o osebi.

6. Verjamem v svojo intuicijo. Če mi na nekomu že takoj na začetku nekaj ne "štima" stojim za tem, ker se slej kot prej pokaže, da sem imela prav.

7. Obožujem koktejle. Pijem jih skoraj vedno, ko gremo ven. Ne maram vina, jagermaistra in viskija. smilie_trink_008.gif

+ dodatna točka: Imam najboljšega fanta na svetu in ga ne dam nobeni! smilie_love_157.gif

Evo to je bilo 7 dejstev o meni + ena dodatna in najpomembnejša. :)

Pofočkam pa naslednje:

1. Nataša - Ko te zagrabi
2. Anja - princeska-crafty
3. Sonja - Sonjin ustvarjali kotiček
4. Maja - polipap crafter
5. Helena - tako preprosto...igrivo, ustvarjalno....
6. Marna - Marnino veselje
7. Mravljica - Moj ustvarjalni kotiček

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Novosti na Otoku zakladov:

Nudim prav posebno božično darilce ob naročilu odtisov, izrezkov ali reliefnih listkov. Več o tem pa si preberite tukaj. smilie_geb_077.gif Pin It

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.