torek, 9. december 2008

Oh ne! / Oh no!

Verjetno se sprašujete zakaj tak naslov. Vse vam bo jasno takoj, ko vidite eno samo sliko. Zgodilo se je namreč nekaj kar me je sprva šokiralo, potem pa sem dojela da je v bistvu vse skupaj pozitiven dogodek, ker bom končno primorana kupiti novo ..... ploščo za mojega gospoda Hroščkota! :)


Bodite zelooo pozorni na pravilno zlaganje "sendviča" za hroščkanje, ker drugače vas bo doletela ista usoda. Tokrat sicer nisem imela jaz prste vmes (je bil en drug revež kriv), ampak ob mali nepozornosti se zna to na hitro zgoditi vsakemu. Spoh če imaš šablone različnih proizvajalcev in moraš že res dobro pomislit kaj in kako.



No pa gremo k lepšim temam. :) Prvo Božičkovo darilo je že na poti. Jeee! Za vse tiste, ki ne veste o čem govorim si lahko preberete tukaj. Sem se potrudila (kolikor mi je čas dopuščal), da ga tudi lično zapakiram. :)


Najprej sem v CorelDraw-u oblikovala napis, ki ga vidite okoli Tilde, natisnila, izrezala s Shape Cutterjem in povrh še odtisnila Tildo. Pobarvana je s Tria Markerji. Moder krog okoli nje je izrezan z nestijem in senčen z belo blazinico.


V dva kota sem še odtisnila štampiljko, ker pa je bil odtis presvetel sem šla čez njega še z Sakurinim belim pisalom.

Ta vrečkica je v bistvu samo prototip, naslednje bodo za malenkost drugačne. A obljubim, da prav tako očarljive. Hi hi. Pin It

2 komentarja:

  1. Oh, ja, očitno tudi hrošček hoče dobiti nekaj novega za Božička :)

    Vrečkica pa je noro dobro. In mi je všeč, ker si napis oblikovala v slovenščini :)

    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši
  2. ja, tudi to se zgodi :)

    Jaz imam že nekaj časa v rezervi C in B plošče, če se bi slučajno zgodilo kaj takega. Upam, da ne kmalu :)

    OdgovoriIzbriši

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.