ponedeljek, 22. december 2008

Božična Tilda / Christmas Tilda


Kot ste lahko tudi sami že opazili, je te dni moj blog več ali manj sameval. Ampak to še ne pomeni, da nisem nič počela. Ne ne! Samo premalo časa sem imela, da bi vam kaj pokazala.

Nastalo je kar nekaj božično-novoletnih voščilnic. Vseh še ne morem pokazati, ker vem, da nekateri prejemniki berejo ta blog in potem bi pokvarila presenečenje. :)

Danes vam bom pokazala eno voščilnico, ki je že romala na svojo dolgooo pot in upam, da čimprej prispe.

Tilda je kot vedno pobarvana s Tria in Copic Markerji. Trakec, ki ga drži v roki pa je posipan z bleščicami. Oba pravokotnika za njo sta izrezana z nestiji in nato še senčena z blazinicami.


Črtast papir je iz kolekcije Scrapbook papirjev, ki sem jo dobila že nekaj časa nazaj. Firme se žal ne spomnim več.

Prima rožice sem na čestitko pritrdila z obojestranskim lepilnim trakom, na sredino pa sem nato še prilepila male plastične rožice.

Sicer sem obdelala še notranjost, a je žal nisem uspela poslikati. :(

To bi bilo vse za danes. Če pogledate čas objave vam bo jasno zakaj je opis izdelave tako ohlapen. Enostavno-spi se mi!

Lahko noč smilie_sleep_052.gif Pin It

3 komentarji:

  1. Res čudovita Tildika! Lp, moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je, všeč mi so kombinacije barv. Sigurno se je bo prejemnik razveselil.
    LP, Tinchy

    OdgovoriIzbriši

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.