sreda, 31. december 2008

Še ena Tilda / Another Tilda


Še eno božično voščilnico vam bom pokazala. :) Tokrat sem spet ustvarjala s Tildo.

Malo scrapbook papirja, senčenja z črno blazinico, barvanja s Tria in Copic markerji, ena prima rožica z polperlo na sredini in voščilnica je tu. Super zelo enostavna zadeva, a sem se vseeno mučila in matrala z njo kar nekaj časa. Grrr!

No glede na uro, ki je že kar nekaj minut v 31. decembru ne bom kaj preveč tvezila o izdelavi. Ker je kot sem že prej omenila simpel kot pasulj. :) smilie_essen_146.gif

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sem se ravno sedaj spomnila, da sem vam pozabila še nekaj pokazati. Ojejej! :) Je minil že več kot en mesec, jaz pa vam še vedno nisem pokazala tega! V glavnem pokažem vam na novega leta dan. :) Gre za eno izmed tistih stvari, ki se zgodijo enkrat samkrat v življenju in ti poženejo kri po žilah!

Vsi tisti, ki imate kakšne 3 minutke viška časa :) pa lahko prisluhnete še eni zelo lepi in nežni pesmici, katero si ravnokar predvajam. Oliver Dragojevič - Bez tebe

Več smisla pa bo vse to imelo 1. januarja, ko vam povem o čem sploh govorim. :) Pin It

3 komentarji:

  1. Simpel kot pasulj praviš, a vsseno lušno in učinkovito!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa čestitka! Srečno novo leto in veliko lepega v njem! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  3. Še ena luštna Tildika:) Na novico pa tudi komaj čakamo:)

    OdgovoriIzbriši

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.