sreda, 27. avgust 2008

Spet se je zapravljalo :)

Ja čestitkat ni časa, ko se pa zapravlja pa nove in nove stvari kupuje/naroča. :) Bo pa zdaj boljše-vsaj upam.

No počasi ampak vztrajno se trudim priti do original štampiljk ali pa vsaj do odtisov le-teh. Ne želim več biti tatica avtorskih pravic. :) Tako, da nekaj štampiljk čakam še da se počasi prigibljejo do mojega doma, odtisi pa so že tu! Jupi! :) BojaMoja in Petya sta mi ravno danes poslali tele prečudovite odtise. Jih samo občudujem in nabiram ideje kaj vse bom z njimi počela. :) Hvala obema še enkrat.


Naslednja zadevica pa so Letraset TriaMarkerji. 3 so sicer že prejšni teden prišli po pošti, ostali do pa "frišni" od danes. :) Počasi se jih bo kar lepa zbirka nabrala. Škoda da so tako pregrešno dragi, ampak se tolažim s tem da so vredni svoje cene. Jah tolažba mora bit, pa čeprav slaba. :)

Pikast zabojček sicer ni ustvarjalni material, je pa shramba zanj. :) Mi je bil tako všeč, da sem ga morala imeti. Zdaj pa tuhtam kaj bi pospravila vanj. ;)



Zdaj me pa že srbijo prsti in grem malo barvat, pa čestitkat pa tako dalje.

Fajn se mejte Pin It

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.