nedelja, 31. avgust 2008

Končno spet malo zavihala rokave

Zadnje dni mi je zmanjkovalo časa za dokončanje katere od čestitk. Sem samo pridno barvala in razmišljala kdaj mi bo uspel še kakšen korak dlje od tega. Potem je bilo treba zložit novo omaro (da bo še več prostora za ustvarjalni material :) ), pa seveda vse spet v red spravit in počistit...! Katastrofa v glavnem. Sem pa sedaj toliko bolj srečna, ker je vse na svojem mestu in lahko mirne duše naprej čestitkam. :)

Sarah Kay je pobarvana z TriaMarkerji, ozadje je embosirano s Cuttlebugom, na levi strani sta dva razcepka barve kapučina, rožice levo spodaj pa so štance. Best Wishes je štampiljka, ki mi jo je pred kratkim poslala Mravljica72. Natisnjena pa je na krogec izrezan s Shape Cutterjem.


Glede na to, da nisem več za nikamor drugam kot samo še za spat bom raje končala. :) Pin It

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.