sreda, 13. avgust 2008

Nakup

Spet nič ne ustvarjam, ampak samo zapravljam in zapravljam. Bom pa zdaj začela na veliko delat. Vsaj upam.

Počasi nakupujem Letraset Tria Markerje. Za začetek samo 6, zagotovo pa se jim kmalu pridružijo še druge barve. So me navdušili že ob prvem barvanju.
Samolepljive rožice so odlična dopolnitev čestitk. In pa tudi zelo olajšajo delo, ker samo odstraniš trak na spodnji strani rožice in jo prilepiš kamor želiš. Tele so umazano bele barve.
Na levi strani pa sta še dva traka-eden svetlo moder, drugi pa barve breskve.
Trak z modrimi in roza nogicami pa čaka na čestitko za novorojenčka, ki naj bi čez nekaj dni že prijokal na svet. Ker je otrokv spol še vedno neznanka, sem se pripravila na obe možni varianti.


Pisane nalepke so iz pene, rumene pa iz lesa. Papirnati prtički so okrašeni z embosiranimi rožicami, ki jih zelo lepo popestrijo. Tale Fiskasova plošča za embosiranje je ena redkih, ki jih še nimam. Na njej pa so tudi eni izmed meni najlepših motivov. Počasi zmanjkuje tudi lepila tako da je nova zaloga že pripravljena.

Kost na sliki se uporablja za lažje prepogibanje papirja. Štanca z rožico je že 21. v moji zbirki štanc. Pa še bi nujno potrebovala kakšno. Roza beležka za naslove pa bo upam da uvedla malo reda v kaos, ki je nastal ob menjavi servetkov in pošiljanju čestitk naokoli.

Zmanjalo mi je tudi navadnih krožnikov za servetno tehniko (sem se kar precej namučila predno sem našla točno te, ki sem jih hotela). Srebrne nalepke s številkami in rožicami pa že čakajo na svoje mesto na čestitkah. Samo najprej bo potrebno najti čas za izdelavo le-teh.
Novost v "delavnici" je še nekaj barvnih listov in šeleshamerjev, servetki, kuverte, masa za vlivanje (mavec) pa mogoče še kakšna malenkost.

Tole je zaenkrat vse. Grem raje kakšno čestitko skupaj spravit, da se ne bo nabiral prah na vseh teh novih zadevščinah.

Lep pozdrav do naslednjič Pin It

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.