četrtek, 8. julij 2010

Novosti iz/ News from 7 Kids College Fund

Ne zamudite enkratnih priložnosti za čudovite ustvarjalne nakupe! :)

Novo_Magnolia_Wedding Collection Kliknite na sliki! Click on the images!

Novo_Popcorn_The_Bear

Iz srca vam bom hvaležna, če boste zapravljali v 7 Kids College Fund preko mojega bloga in povezav, ki jih tu objavljam. S tem naredite veliko dobrega tudi sebi, saj mi pomagate pri zbiranju točk, ki vam posledično prinesejo darilce (blog Candy) na mojem blogu v bližnji prihodnosti. Darilca pa žal brez točk ne dobim. :( Če ne dostopate do trgovine preko povezav, ki jih jaz objavim, pa lahko pri nakupu napišete, da ste se odločili za nakup zaradi mene in moje reklame. :) Če boste potrebovali kakšno pomoč (pri nakupu) ali imeli vprašanje v zvezi z čemerkoli, pa mi pišite na manuelina.ustvarjanja@gmail.com. Z veseljem vam pomagam! :)

Pin It

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.