sreda, 15. april 2009

NOVOST!

Večino svojih izdelkov naredim s točno določenim namenom-vem za koga delam in temu primeren je nato tudi izdelek. Včasih pa se zgodi, da nastane kakšna stvar (predvsem čestitke) tudi kar tako. Kot produkt moje neustavljive želje po lepljenju, barvanju in packanju nasploh. :) In te produkte (ki niso še nikogaršnja last) po novem objavljam na svoji novi spletni strani. Kajti kar nekaj ljudi me je že spraševalo, če bi se dalo kako dobiti kakšno mojo čestitko. Seveda se da. :) In od sedaj naprej jih lahko spremljate na, kot že rečeno, novi spletni strani.

Na strani pa najdete tudi Material za ustvarjanje (nestiji, izrezki, odtisi, reliefni listki). Vsi, ki ste se že posluževali te opcije na Otoku zakladov veste kako stvari potekajo, ostalim pa z veseljem razložim. Samo kontaktirajte me na naslov manuela0manuela@gmail.com ali pa na novi spletni strani kliknete Kontakt in napišete željeno sporočilo. Zelo preprosto, kajne? :)

Torej na otoku zakladov mojih tem na Bolšjaku več ne boste našli, ker sem prosila moderatorko, da jih pobriše. Še vedno pa mi lahko pošljete ZS na Otoku, če vam kaj ne bo jasno ali boste želeli še kakšne dodatne informacije.

Povezavo do spletne strani imate na desnem traku tega bloga. Kliknete na slikico kjer piše Manuelina ustvarjanja in že ste na strani. :)


En lep sončen pozdrav vsem skupaj :) Pin It

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.