četrtek, 12. februar 2009

BojaMoja me je pofočkala

Hmm torej BojaMoja me je pofočkala na svojem blogu. Pravila igrice pa so, da najprej pokukaš v mapo kjer shranjuješ slike, odpreš šesto mapo in šesto sliko v tej mapi objaviš na blogu. Po vsem tem pa še "pofočkaš" par (6) ljudi, ki nadaljujejo igro. Simpel kot pasulj. :)

In tole je moja slikica:

Ekola vsi, ki ste že bili v Beogradu verjetno veste da je tole Narodna skupština. Tisti, ki še nisti bili sem vam pa jaz pravkar razjasnila vse dileme. :) Slika je nastala lani poleti, ko sem preživela en teden v prečudovitem Beogradu. Je pa to definitivno premalo časa, da bi si človek ogledal vse kar je zanimivega tam. Jp treba bo it še najmanj 9x. :)

Zdaj nekoga novega bom bolj težko pofočkala...tako, da bom izbrala popolnoma naključna imena.

Fočkam naslednje:

~ Frišno novo jutro - Polona
~ McCrafty
~ Lušno in lepo - Mojca
~ Polipap Crafter - Maja
~ Ustvarjalne drobtinice - Jana
~ Sonjin ustvarjalni kotiček Pin It

1 komentar:

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.