petek, 10. oktober 2008

Mini kazalca na maksi sponkah

Že pred dobrim mesecem sem na nekem blogu zasledila prikoupna mala kazala pritrjena na pisarniške sponke. Pa sem se odločila, da jih naredim tudi sama. Ko sem v trgovini zagledala maksi sponke, sem jih takoj kupila in že tuhtala kakšen motiv naj prilepim na njih. Danes pa sem končno dobila pravo idejo. smilie_denk_45.gif


Vse tri slikice so pobarvane s Tria in Copic markerji. Obe deklici na sliki sem žal morala "obglaviti," ker bi bili drugače rahlo preveliki za tole mini kazalo. :)

Je pa izdelava teh kazal zelo preprosta, tako da bi bilo to vse kar se tiče opisa. :) Pin It

7 komentarjev:

  1. Čudovita kazala so, z njimi je branje prav gotovo še bolj prijetno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo všečna kazala. Bi si takoj katerega sposodila :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Si zelo izvirna, zelo lepa kazala!
    Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepkana kazala! Samo nekaj me zanima, kako se pa obnesejo te velike sponke v praksi, v knjigi. Upam, da so nezne do knjige, da nic ne ranijo stranijo, oz. da se ne poznajo, ko jih odstranis.

    OdgovoriIzbriši
  5. V praksi jih še nisem sprobala. :( Toliko o tem kako pogosto berem zadnje čase....

    Javim ko ugotovim kako je s tem. :)

    OdgovoriIzbriši

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.