petek, 30. januar 2009

Roza Tilda s kolačkom / Pink Tilda with muffin


Od zadnje izdelane čestitke je v moji lasti že kar nekaj novih igračk. In so me že pošteno srbeli prsti kdaj mi bo uspelo vse sprobati. :) In je končno prišel tudi ta dan. Nastala je ena zelooo rozasta čestitka, zato tistim, ki ne marajo te barve priporočam da ne gledajo današnje objave. :) Ali pa zamižite na eno oko. :) Sej je bil že prvotni namen uporabiti roza barvo, ampak je bilo kar naenkrat vse roza! Ufff.

No v glavnem uporabila sem svoj staro-novo (imam jo že nekaj časa, ampak je nisem še nič uporabljala) Tildo s kolačkom. Pobarvana je z Letraset Tria in Copic markerji.

Tildo sem z obojstranskim lepilnim trakom prilepila na dve različni velikosti nestijev, ki sem jih predhodno tudi embosirala, ter senčila z blazinico.



Spodnja robova (pisan scrapbook papir in živo roza papir) sem oblikovala s štanco, ki je tudi staro-nova. Je pač stala v predalu nekaj časa ni pa prišla na vrsto, da bi iz nje tudi kaj nastalo. :) Svetlo roza rob (čisto spodnji papir) pa sem malo razcefrala s paper distresserjem. Tudi staro-nova igračka. :)


Tako pa izgleda notranjost te moje rozike. Štampiljka je odtisnjena s StazOnom in pobarvana s Tria markerji.

Svetlo roza rob je tako kot na prvi strani oblikovan s štanco, živo roza papir pa z paper distresserjem. Da ne zgleda list tako prazno pa sem v levi zgornji vogal prilepila še tri rožice.

Tako to je vse za danes, v prihodnjih dneh pa pokažem še kaj novega. :)

Čestitka je narejena za Magnolia Vs. Stampavie.



Pin It

8 komentarjev:

  1. Super je tale rozika in zelo všeč mi je tudi notranjost.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole pa je hud napad roza barve :D :D ampak lepo zgleda :) pa en kup dobrih staronovih igračk imaš :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sonja sej sem opozorila, da ni ogled te objave za vsakega. :) Iz varnostnih razlogov. :)) Ampak jaz mislim, da ti čist dobro prenašaš roza tako, da tebi sigurno ni škodilo. :)

    Jah novih-starih igračk je res kar nekaj, niti ne uspem vseh uporabit na eni čestitki.

    OdgovoriIzbriši
  4. super sweet, perfect for this time of year!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna Tildika! Lepo si jo sestavila pa tista robna štanca mi je super.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  6. kok si ti pridna!! si tolk ustvarila kljub izpitnem obdobju, jaz sem pa kar mrknila :( pa vidim, da maš ogromno lepih novih stvari :)

    OdgovoriIzbriši

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.