sreda, 5. november 2008

Tilda s srčkom / Tilda with heart

Končno sem se tudi jaz uspešno spravila k izdelovanju čestitke za kakšen blog challenge. In sicer gre za Challenge #5 pri Secret Crafter Saturday Challenge.

Predloga se mi je zdela dokaj zanimiva in enostavno, pa tudi barve katere so bile dovoljeno za uporabo (roza, rjava, bela) so mi odgovarjale. Je pa res, da je tale čestitka nastajala že od nedelje. Ker pa mi je vsake toliko zmanjkalo energije (malo me viroza napada, seveda skupaj s svojo prijateljico vročino), je bil proces nastajanja dollllggg. Danes sem sicer s težko muko sedela na stolu in lepila delčke skupaj, ampak sem pa toliko bolj vesela, da mi je končno uspelo! :)

Predloga:

Moja čestitka:

Ozadje je roza papir malo poštempiljan in pobarvan z Tria markerji. Pikast rjav in roza papir sta natisnjena z neta, rjava prima rožica je na podlago pritrjena z obojestranskim lepilnim trakom, na sredini pa ima mali kristalček. Rjava kroga na sredini sta izrezana z nestiji in tudi embosirana. Oba sta ob robovih osečena z rjavo blazinico. Krog na katerem sedi Tilda sem poštempljala z drobnim besedilom, na levi krog pa sem prilepila še en manjši roza krog izrezan s Shapecutterjem.

Tilda je kot vedno pobarvana s Letraset Tria markerji. Srček, ki ga drži v roki pa se malo "šajna" po zaslugi Sakurinega stardust pisala.

No zdaj grem pa malo počivat, da se čimprej pozdravim. :)

Pin It

10 komentarjev:

  1. Čudovita je. Zelo lepo si jo sestavila.

    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro ti je uspela. Seveda pa mi je najbolj všeč to da je v roza barvi.

    OdgovoriIzbriši
  3. gorgeous card

    thanks for joining us this week on SCSC

    hugs jane x

    OdgovoriIzbriši
  4. Such a pretty card and cute image. Thanks for joining us at SCSC this week :) Donna x

    OdgovoriIzbriši
  5. Fabulous card.

    Thank you for taking part in the challenge. Wendy x

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi ta (kot vse tvoje) zelo lepa!!!

    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši
  7. aww Manuela this is gorgeous I love the Tilda image and your wonderful colouring thanks for joining us at scsc hugs Jill x

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisem ravno fanica roza odtenkov, ampak si sestavila eno cortiš kombinacijo skupaj :)...še tale Tilda je tko kjut...super!

    OdgovoriIzbriši
  9. Luštna tale Tilda s srčkom. Tako primerna za različne priložnosti. Dobro si skombinirala različne papirje!

    OdgovoriIzbriši

Iskreno se ti zahvaljujem za tvoj komentar! :)
Thank you so much for your comment.